Klachten

blokjes_donker

Het recht om een klacht in te dienen voor deelnemers, oud-deelnemers, aspirant-deelnemers, medewerkers en bedrijven is in verschillende wet- en regelgeving belegd. Ter bevordering van de laagdrempelige, zorgvuldige en transparante behandeling van klachten heeft het SOMA College één klachtenregeling die geldt voor alle klachten en die gemakkelijk te vinden en te gebruiken is.

Klachten worden ingediend bij het klachtenloket. Van daaruit begeleidt een klachtenfunctionaris de klager naar de juiste procedure. Het SOMA College gebruikt klachten om te verbeteren, want elke klacht is een gratis advies.

Deze regeling voldoet aan de eisen van de Algemene wet bestuursrecht (h9 Awb), de Wet educatie en beroepsonderwijs (7.4.8a Web), de cao MBO en de branchecode goed bestuur.

Klachtenfunctionaris: Mariska Zweekhorst

 

Succesvolle demonstratie ASPARI

Succesvolle demonstratie ASPARI

Woensdag 11 april vond er een demonstratie van ASPARI (Asfalt Sector Professionalisering, Research & Innovatie) gevestigd op de TU Twente op het wegenbouwterrein van het SOMA College. De demonstratie was voor opdrachtgevers in de wegenbouw om die kennis te laten nemen...

read more
Veel belangstelling Open dag SOMA College

Veel belangstelling Open dag SOMA College

De jaarlijkse open dag van het SOMA College in Harderwijk is opnieuw een mooie en drukke dag geweest! Potentiële leerlingen grepen de kans om een kijkje te nemen in de school en op de praktijkterreinen. Ook dit jaar mocht de mbo-vakopleiding rekenen op veel...

read more
Bereikbaarheid zomervakantie

Bereikbaarheid zomervakantie

Gedurende de zomervakantie zijn wij aanwezig voor het beantwoorden van eventuele vragen. In week 30, 31 en 32 (van 24 juli tot 14 augustus) zijn wij beperkt bereikbaar. Telefonisch zijn wij dan bereikbaar van 9.00 uur tot 12.00 uur (0341 - 499 100). U kunt ons ook...

read more

Ceintuurbaan 2
3847 LG Harderwijk
Postbus 332
3840 AH Harderwijk
T (0341) - 499 100
E info@soma-college.nl

soma_logo