Klachten

blokjes_donker

Het recht om een klacht in te dienen voor deelnemers, oud-deelnemers, aspirant-deelnemers, medewerkers en bedrijven is in verschillende wet- en regelgeving belegd. Ter bevordering van de laagdrempelige, zorgvuldige en transparante behandeling van klachten heeft het SOMA College één klachtenregeling die geldt voor alle klachten en die gemakkelijk te vinden en te gebruiken is.

Klachten worden ingediend bij het klachtenloket. Van daaruit begeleidt een klachtenfunctionaris de klager naar de juiste procedure. Het SOMA College gebruikt klachten om te verbeteren, want elke klacht is een gratis advies.

Deze regeling voldoet aan de eisen van de Algemene wet bestuursrecht (h9 Awb), de Wet educatie en beroepsonderwijs (7.4.8a Web), de cao MBO en de branchecode goed bestuur.

Klachtenfunctionaris: Mariska Zweekhorst

 

Bereikbaarheid zomervakantie

Bereikbaarheid zomervakantie

Gedurende de zomervakantie zijn wij aanwezig voor het beantwoorden van eventuele vragen. In week 30, 31 en 32 (van 24 juli tot 14 augustus) zijn wij beperkt bereikbaar. Telefonisch zijn wij dan bereikbaar van 9.00 uur tot 12.00 uur (0341 - 499 100). U kunt ons ook...

read more
Bedrijventevredenheidsonderzoek 2017

Bedrijventevredenheidsonderzoek 2017

Het SOMA College deed in de periode maart-april 2017 een bedrijventevredenheidsonderzoek (BTO) onder actuele leerbedrijven. Het onderzoek is ingevuld door 224 leerbedrijven. Uit het onderzoek blijkt dat 80% van de leerbedrijven tevreden is over de deskundigheid van de...

read more
NK Skills finale Straatmaker

NK Skills finale Straatmaker

De NK Skills finale vond plaats van woensdag 19 april tot en met vrijdag 21 april. De SOMA-deelnemers Gerwin Russcher en Marten Everse hebben zich drie dagen ingezet en zijn met tien leerling-straatmakers (in ploegen van twee) de competitie met elkaar aangegaan. Ze...

read more

Ceintuurbaan 2
3847 LG Harderwijk
Postbus 332
3840 AH Harderwijk
T (0341) - 499 100
E info@soma-college.nl

soma_logo