Klachten

blokjes_donker

Het recht om een klacht in te dienen voor studenten, oud-studenten, aspirant-studenten, medewerkers en bedrijven is in verschillende wet- en regelgeving belegd. Ter bevordering van de laagdrempelige, zorgvuldige en transparante behandeling van klachten heeft het SOMA College één klachtenregeling die geldt voor alle klachten en die gemakkelijk te vinden en te gebruiken is.

Klachten worden ingediend bij het klachtenloket. Van daaruit begeleidt een klachtenfunctionaris de klager naar de juiste procedure. Het SOMA College gebruikt klachten om te verbeteren, want elke klacht is een gratis advies.

Deze regeling voldoet aan de eisen van de Algemene wet bestuursrecht (h9 Awb), de Wet educatie en beroepsonderwijs (7.4.8a Web), de cao MBO en de branchecode goed bestuur.

Klachtenfunctionaris: Marc Keizer

 

Interessant praktijk bezoek voor 2e jaars machinisten BOL

Interessant praktijk bezoek voor 2e jaars machinisten BOL

Studenten uit het tweede jaar van de BOL-machinisten opleiding hebben een interessant bezoek gebracht aan het in aanleg zijnde Crescent Park en de geluidswal langs de A28 bij Harderwijk. Dankzij de aannemers van het project, Hoornstra-Ophof en VIC Landscapes en de...

read more

Ceintuurbaan 2
3847 LG Harderwijk
Postbus 332
3840 AH Harderwijk
T (0341) - 499 100
E info@soma-college.nl

soma_logo