Klachten

blokjes_donker

Het recht om een klacht in te dienen voor deelnemers, oud-deelnemers, aspirant-deelnemers, medewerkers en bedrijven is in verschillende wet- en regelgeving belegd. Ter bevordering van de laagdrempelige, zorgvuldige en transparante behandeling van klachten heeft het SOMA College één klachtenregeling die geldt voor alle klachten en die gemakkelijk te vinden en te gebruiken is.

Klachten worden ingediend bij het klachtenloket. Van daaruit begeleidt een klachtenfunctionaris de klager naar de juiste procedure. Het SOMA College gebruikt klachten om te verbeteren, want elke klacht is een gratis advies.

Deze regeling voldoet aan de eisen van de Algemene wet bestuursrecht (h9 Awb), de Wet educatie en beroepsonderwijs (7.4.8a Web), de cao MBO en de branchecode goed bestuur.

Klachtenfunctionaris: Marc Keizer

 

SOMA College kijkt terug op een geslaagde open dag

SOMA College kijkt terug op een geslaagde open dag

Veel toekomstige studenten grepen de kans om met hun ouders een kijkje te nemen in de school en op de praktijkterreinen. Een geslaagde open dag met als resultaat een hoop inschrijvingen voor een topopleiding aan het SOMA College. Tijdens de open dag wordt iedereen die...

read more

Ceintuurbaan 2
3847 LG Harderwijk
Postbus 332
3840 AH Harderwijk
T (0341) - 499 100
E info@soma-college.nl

soma_logo